miércoles, 22 de agosto de 2012

Vna CAMINADA POPULAR de la FESTA MAJOR de TUIXENT

S'apropa la festa mayor de Tuixent i la colla hem anat a preparar una nova caminada - i ja en portem cinc - a fi de que el proper dia 9 de setembre 2012 tots/totes passeu una feliç caminada on fruir del coneixement del nostre bell terme, fer una practica esportiva saludable i comunicar-nos amb els nostres amics.
Recorregut detallat:
Sortirem de la plaça de Dalt a les 9 h 30 min. i anar a buscar el camí de la Seu d'Urgell en l'extrem inferior del poble. Després de seguir una estona la GR-7 cap al Molí de Fórnols agafarem el trencall cap a la masia del Carreu (font al costat). Sortirem a la carretera i prendrem la pista que puja pel bosc.
Arribarem a 1515 metres on trobarem el camí ral que baixa de Coll de Port i començarem la baixada. Visitarem la font del Gallinó i continuarem per la GR fins la carretera que travessarem i passarem per davant de la granja de Peritxola i pujarem a la vila de Tuixent fins a la plaça de Dalt.
Recorregut: 7 quilòmetres.
Desnivell: 350 metres.
Dificultat: fàcil.

A les 9 h hem d'anar a la plaça de Dalt per confeccionar la nostra pròpia samarreta artesanal.
A l'arribada recollirem la samarreta i farem un petit refrigeri facilitat per la Comissió de Festes.
L'esperit de la caminada és el de passar una bona estona fruint de la natura. No ens prenem la Caminada com una cursa. Anirem tota l'estona agrupats i els organitzadors faran aturades tècniques per ensamblar el grup de caminants.

CAMINADES ANTERIORS:
2008: 1a Caminada: Camí de Ventajola
2009: 2na Caminada: Camí de la Plana
2010: 3ra Caminada. Camí a Josa del Cadí.
2011: 4a Caminada:  Camí de Rubiol.